Jag vill ha!!

Vinterbarnet och skotertoken, det är jag det...
Jag vill ha snö och det är nu...
Efter allt som hänt så vill jag ha vinter som jag blir lugn av att vara se våra vackra vinterlandskap som vi lever i...
Jag vill ha snö nu med en gång...
Skotertoken vill ut!!
Jag, skotertoken vill ut på färder igen som jag då saknat...
Jag vill ut på fjället då det är där jag känner mig som lugnast...
Snö, snö och åter snö är det ända som jag verkligen älskar i livet...
Skoter och super mycket snö är det bästa som kan bli i mitt liv...
Vinterkänslan är kommen men nu e det bara ännu mer snö och tjock is på sjöarna som är kvar...
Kommer snart att vara i paradiset :)
Paradiset mitt är snart här!!

Snart så är den ljuva vintern med mycket snö, här!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0