Jag är kär!!

Då har man då varit på djurparken och jobbat...
Städat boxen där ett X antal marsviner och en kanin befann sig och sen en annan där det var ett marsvin och två kaniner i, plus en sväng för att kolla då renar transporterades till ett annat hägn...

Men hos marsvinen så kan jag gissa på att det var säkert ungefär 20 stycken...
Såg då ut som så men ett antal var de och bland dem fanns det småttingar som var ursöta och jätte småa....
Det fanns en som var om jag nu förstod rätt, föddes den för drygt en vecka sen men det syndes då inte, men söt var den då...

Jag är kär i dem, de var så små och supergulliga och super små då de låg i handen...
Attans att man inte hade kameran med sig så skulle man ju ha fottat dem så fick ni se de söta små sakerna som jag blev super kär i...


Men de var svåra att få tag i då vi skulle flytta ut dem från boxen för att städa...

De var ju ett antal stycken och sen att hitta de småa också, men det gick bara bra...


Vill ha en så, lika söt som en av ungarna jag höll i...

Jag vill ha!

Känner mig som en liten unge nu då jag bara vill ha, men man får ju önska sig och det e ju gratis...


Jag blev super kär, speciellt i ungarna...
Jag lovar att då ni ser dem så blir ni också kär i dem som jag blev...


Ciáo


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0