Hur svårt kan det va??

Sitter och försöker få till en bra analys av boken Den du inte ser av Mari Jungstedt...
Det går inte så bra tycker jag...
Kommit typ max fem kanske sex rader och inte mer...
Jag blir ju galen!!
För hur svårt kan det vara??
Det här ska gå och det ska bli något bra och läsbart av det hela också...
Jag ska inte ge mig det första jag gör nu...
Så det ska gå att få till en bra analys av boken...

Kan då rekomendera boken till andra som gillar lite spänning,mord och mysterier...
Det är då det boken är och den är super bra även om den är på Svensk mark...
Stockholm, Nynäshamn och ställen på Gotland är en del som finns i boken...

Ska kämpa vidare...
Kommer vara dundersur senare ikväll om jag inte lyckas få till något bra snart...
Men ska jobba vidare så Ciáo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0