Förklaring kanske?

Kanske dags för en liten förklaring på vad det är som gömde sig under täcket på bilden i förra inlägget?
Under sista året i gymnasiet så var det en period som kallades "Fria praktiken" där man själv fick välja vars man ville vara under den tid som var och man skulle minst vara på två platser och jag lyckades då få in tre ställen på den perioden.

Men men, åter till bilden.
Det var så att den sista praktikplatsen för min del var i Stockholm så bodde då hos mormor och morfar under den första av två veckor då jag på helgen "kidnappades" av min moster som kidnappade mig hem till henne.
Men det var efter en dag på praktikplatsen som jag kom hem till min moster och kom in i gästrummet där jag hade mina saker. Skulle då skriva i papper om dagen som en dagbok typ.
Öppnade dörren till gästrummet och möttes då av "knölen" som var vid fotänden av sängen.
Och efter en stunds fundering så förstod jag ju vad det var. Det är så att min moster har nämligen en katt hos sig och jag hade ju då inte sett honom innan jag kommit till gästrummet för då har det visat sig att den herrn har kommit in i rummet, gömt sig under täcket och typ väntat på att man ska busa med honom. Katten låg så stilla att man eller jag först trodde att det kanske var min pyjamas som låg knölat under men det var det minsann inte för det som var under täcket var ju min mosters superfina och busiga katt :)  


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0