Tack Spike

Sitter i skrivande stund och hostar ihjäl mig känns det som...
Ont i halsen är vad jag har också just pågrund av allt hostande för anledningen till det hela är att jag för en stund sen var ute på en promenad med hundarna och kom tillbaka in på gatan igen och var ungefär 2-3 hus ifrån vårt och släppte då lös Spike som jag alltid släpper då vi är på inne på vår gata som han faktiskt är duktig att göra. Men nu så fick herrn för sig att sticka i förväg. Tog ett tag att få stopp på honom och sen att han även skulle komma tillbaka till där jag och Ludde stod, det tog sin lilla tid = Ont i halsen och rethosta för min del då efter att ropa/skrikit efter Spike som hann iväg ganska långt innan jag fick stopp på herrn. Så tack Spike för rethostan som även gav mig lite ont i skallen. 

Men annars så har jag då inte gjort mycket, bara tagit det lugnt och plockat undan på rummet för på något vis så lyckas jag alltid dra fram en del som sen ligger kvar bra länge innan det flyttas tillbaka på sin plats.

Annars så där efter 4 så bär det iväg in i köket för då ska det förberetas middag tills resten kommer hem. 
 
 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0