Pysseldag

Ja dagen har då sett ut så här för min del:
Följde med ut på en del ärenden och sen har det varit julgodisbak för mig och har andra halvan kvar att göra då det jag för en stund sen gjort, måste stelna så kastrullen står ute. Det är chokladtryffel som ska göras och risken är STOR att man kommer smaka :P chokladtryffel är nämligen min favoritjulgodis och gud vad jag läängtar tills man får provsmaka då de är aldeles färdiga :)
Men tills det kan göras så håller jag på att småpyssla inne på mitt rum och badrummet, småpyssel = plocka undan och göra fint för på något vänster så lyckas jag dra fram en hel del och nu är det faktiskt tid att försöka göra något åt det...

Jösses vad jag läängtar till att få provsmaka min favoritgodis!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0