Fyra tändstickor senare

Har egentligen en julklapp kvar att slå in men kan egentligen inte göra det i skrivande stund då herrn som paketet är till sitter på axeln, japp det är Pixels paket som är kvar att slå in men som tur är så är det inte alls stort så fort kommer det att gå att slå in det...  

Men igår så höll jag ärligt talat på att dränka veket till mitt doftljus och det tog fyra tändstickor att få igång ljuset igen så nu är det som om ingenting hänt för lyser till 100 procent gör det då.

Så i skrivande stund så sitter man och lyssnar på Warzone med The Wanted som enligt mig har väldigt bra låtar och i övrigt gör man absolut ingenting förutom att lyssna på musik som är eller har rättare sagt varit min sysselsättning idag förutom promenader med hundarna..  


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0