Musictime

How do you sleep - Jesse McCartney feat Ludachris
It´s over - Jesse McCartney
Moments that matter - Corbin Bleu
Everythings burns - Anastasia feat Ben Moody
Last man standing - Hammerfall
Tokyo Drift - Teriyaki Boyz
I don´t think so - Us5
Baby be mine - Us5
Why - Us5
Jesus - Us5
Stop - Us5
Nothing left to say - Us5
Alla - Sofia Berntson 
Eye of The tiger - Suvivor (Sjungs av Dean i Supernatural) 

Men i övrigt så befinner sig min kära storasyster just nu i Berlin med sin resekamrat.
Här hemma så är jag som sagt själv med Spike idag med men det har då inte varit problem med det så men jag har då lite trååkigt, ska väll kolla recept på vad man kanske kan baka? inte vet jag vars dagen kommer att sluta ens?
Allt är nästan överlämnat till ödet känns det som!
Ciáo på er ute i värmen!



 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0