28 Juni 2009 - Värme, värme och åter värme

Sitter just nu inne med en vattenflaska som är tanken att nästan hälla i mig då jag snart hade tänkt att gå ut och bråka med gräsklipparen i detta värme men det ska nog gå bra, gruvar mig inte för klippningen men det är värmen jag gruvar mig mest för just nu känner jag men det ska nog ordna sig endå.
Så i med vattnet och ut blir det, ska väll ladda upp mig och ut där vid 1 för då är man ju uppladdad för klippning i denna värme men man ska ju inte riktigt klaga nu då sommaren ÄNTLIGEN kommit till oss för förut så hade man ju ingen sommarkänsla riktigt men nu har man ju den. Men det är lite för varmt må jag säga.

Ha det så bra i värmen

Ciáo amigos


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0