25 Juni 2009

Ja vad kan man säga om dagen?
Jo att jag ärligt nu höll på att smälta bort i solen!
Gjorde lite trädgårdsarbete men gav upp där vid halv 3 då jag hade haft solen i ryggen bra länge
Och just den delen av huset där jag höll till så var det som varmast.
Så något brända armar och axlar har man då fått på köpet!
Och nu sitter man och nästan firar att man inte haft den där dunderhuvudvärken på hela dagen!
För jag hade den från Måndag till Onsdag tror jag det var och jag är ju nästen glad att jag inte haft den idag.
Men annars så sitter man och tänker lite på gamla minnen och hittade då lite bilder från stunder jag sent kommer glömma då det var det häftigaste man fått vara med om!


 Det är minne för livet må jag säga att få vara i depån och se alla dessa bilar och höra riktigt styrkan i varje finnas där under huven på dem!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0