24 Juni 2009 - Dagens händelser

Ja då var det den 24 idag och det har väll inte hänt så värst mycket förutom att man gått till Stenmans där systeryster väntade och där blev det då mjukglass, mums säger jag bara för mjukglass är ju alltid gott :)
Vars denna dag leder vet jag inte riktigt just nu men det får vi ju se hur det blir... 

YoungBlood med EMD, en väldigt bra låt enligt mig. 
Memories med Within Temptation, den är då väldigt bra och jag gillar deras låtar
Mother Earth också med Within Tamptation och den är faktiskt rätt bra den med må jag säga
Stand My Ground även denna är med Within Tamptation och den är den låt som jag lyssnat mest på och den är en av mina favoriter men alla deras låtar är bra.


Ni ska ha en bra dag.
Kommer att lägga upp länkar på olika låtar från olika musikgrupper lite då och då framöver.
Ciáo Amigos


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0