21 Juni 2009 - Sweet Home

Ja då var man hemma igen då.
Kan ju sammafatta hela veckan som supertrevlig men då var det ju vädret som inte alls var med på noterna.
Men träffade då 2 av 5 kusiner och det var superkul ska jag säga då det var ett tag sen, varit på kryssning till Finland från Måndag till Onsdag och då vi kom i land från Finland på Onsdagen så bar det av mot Skansen. Kollat på en hel del segelbåtar också för VolvoOceanrace var också igång så vi såg segelbåtar komma in i hamnen tillsammans med privatbåtar som följde dem plus, jag tror det var fyra helikoptrar som flög runt och som hade följt dem. kanoner och mycket annat hördes från hamnen då vi stod på Skansen och just där Allsång på Skansen håller till. 
Men veckan har då varit rolig ska jag säga men vädret var väll - men annars var det ett stort + för allt man gjort. 
Jag säger det, hela min släkt betyder enormt mycket för mig.
Guldvärda är varje en av dem!
Veckan har då varit rolig och trevlig förutom vädret som var regn hela tiden.
Midsommar så var himlen öppen och det blixtrade lite då och då men annars var det TOPPEN hela veckan.

Ciáo



 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0