19 Juni 2009 - Regn regn och åter regn

Regn Regn och åter regn säger jag bara!
Hur är vädret hos er andra då?
Här i Stockholm har det både åskat och nu har himlen öppnat sig totalt må jag säga men man e ju inte gjord på socker precis så det är ju inga som helst problem :P
Neh nu får man se vars man tar vägen någonstans?
Snackas om att gå och hälsa på någon men om det blir, är den stora frågan just nu må jag säga.
Neh hejdå på er så länge och som jag sa i tidigare inlägg så uppdaterar jag mer och bättre då jag är hemma i Vilhelmina igen så då får ni veta lite mer med bilder och text som hjälp.
Hej så länge för nu kopplar jag snart bort mig från internet och kommer inte vara där på några dagar så hel så länge
Hoppas ni andra har ett bra väder just nu så för här är den inte alls bra.

Kommentarer
Postat av: Ellenor

och svaret på din fråga. NEJ jag är inte nervös.. än

2009-06-19 @ 20:55:52
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0