13 Juni 2009

Ikväll bär det av mot Stockholm!!
Det ska bli hur roligt som helst att få träffa var enda en av dem där nere som jag saknat enormt nu så det ska bli superskoj att få träffa dem igen.

Håller på att packa det sista som ska med och jag blir ju överraskad att min väska som jag haft i Lycksele eller rättare sagt köpte i Lycksele rymmer så pass mycket som den gör! Fantastiskt och sen så kommer mitt lilla kompletta kontor att hänga med på resan. Dator, mus, sladd och hela köret som ryms i en ganska så stor dataväska som man kan trycka i allt möjligt. Så jag har en klädesväska och dataväska som tycks bara bli större och större ju mer man ha i dem. Men det är ju perfekt ändå.

Neh måste packa vidare, mamma vill nog ha hjälp snart så Ciáo på er alla, Stockholm nästa!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0